banner
None

TƏRKİBİ

  • Serving size 1 Scoop (33.7)
  • Calories 125
  • Total Fat 1g
  • Saturated Fat 0.5g
  • Trans Fat 0g
  • Cholesterol 35mg
  • Sodium 110mg
  • Potassium 267mg
  • Total Carbohydrate 4g
  • Sugars 1g
  • Protein 25g
Animal Whey
95.00 AZN
None

TƏRKİBİ

  • Serving size 1 Rounded Scoop (47g)
  • Calories 200
  • Total Fat 6g
  • Saturated Fat 2g
  • Cholesterol 70mg
  • Sodium 190mg
  • Potassium 220mg
  • Total Carbohydrate 15g
  • Dietary Fiber 5g
  • Sugars 4g
  • Protein 22g
BSN Syntha 6
95.00 AZN
None

TƏRKİBİ

  • Serving size 1 Rounded Scoop (47g)
  • Calories 200
  • Total Fat 6g
  • Saturated Fat 2g
  • Cholesterol 70mg
  • Sodium 220mg
  • Potassium 300mg
  • Total Carbohydrate 15g
  • Dietary Fiber 5g
  • Sugars 2g
  • Protein 22g
BSN Syntha 6 10lb
.
169.00 AZN
Geri Sehife 1 / 6. Ireli

Protein nedir

Sadəcə qısa bir zamanda arzuladığınız bədən formasına sahib olmaq istəyirsiniz və bunun üçün günlərlə özünüzü ac saxlayırsınız. Çünki düşünürsünüz ki, əgər yeməsəniz, onda sürətli şəkildə arzuladığınız fiziki görünüşə qovuşacaqsınız. Ancaq bu belə deyil. Siz ac qalaraq sadəcə bədəninizi ətraf mühitə qarşı daha mübarizəsiz, zəif bir hala salacaqsınız. Maraqlısı odur ki, ac qaldıqdan sonra itirdiyiniz çəki qidalanmağa başladığınız zaman sizə sürətli şəkildə geri qayıdır. Buna görə də idmanla məşğul olduğunuz zaman sadəcə fiziki aktivliyinizə deyil, qəbul etdiyiniz qidalara da nəzarət etməlisiniz. Bunu isə ac qalaraq, özünüzə əziyyət verərək etməməlisiniz. Bəzi maddələr var ki, onlar məşq prosesində sizə güc verir və çalışmalısınız ki, bu maddələr sizin idmanla məşğul olduğunuz dövründə qəbul etdiyiniz qidaların tərkibində olsun. Bunlardan biri məhz proteindir. Protein orqanizmin əsas hissəsini təşkil edir. Onlara bədəninizin bütün toxumalarında rast gələ bilərsiniz. Protein saç telindən dırnaqlara qədər bütün hüceyrələrin funksional bazasını təmin edir. Protein bədəndə çatışmadıqda bədənin mübadiləsi pozulur. Protein amin turşularından ibarətdir. Amin turşuları isə əvəzolunan və əvəzolunmayan olaraq iki yerə ayrılır. Bunlardan birincilərini başqa amin turşuları ilə əvəz etmək mümkün olur, ikincilərini isə yox. Çünki bunlar əvəzolunmayanlardır. Əvəzolunmayan amin turşularını, yəni protein qidalardan əldə etmək mümkündür. Burada digər canlı orqanizmlər mütləq şəkildə lazımlı rol oynayır. Çünki heyvanlardan alınan protein bədənin ehtiyac duyduğu bütün amin turşularını qarşılayır. Bura bitkilər də daxildir. Diqqət etdikdə açıq-aydın müşahidə olunur ki, elə bir idmanla məşğul olan şəxsin yoxdur ki, onun qidalanmasında qırmızı ətdən istifadə olunmasın. Çünki qırmızı ət birbaşa proteinlə zəngindir. Qırmızı ət, ümumiyyətlə, qəbul etməyən, yəni vegeterian şəxslər bitkilərin sayəsində orqanizmlərini protein zənginləşdirə bilərlər. Protein təkcə qırmızı ətin tərkibində yox, digər qidalarda da öz əksini tapır. Bura balıq, qatıq, yumurta, pendir, qoz-fındıq kimi qidalar da daxildir. Bu qidaların hər birində protein miqdarı fərqlidir, yəni hər birinin tərkibi fərqli amin turşuları ilə zəngindir. Züllalarla zəngin olan gündəlik qidalanma sizə daha mübariz orqanizm, pozitiv ruh bəxş edəcək.